Consiliul artistic al teatrului Mihai Popescu (Off Stage)

Astazi,16 ianuarie 2009 , a avut loc consiliul artistic al teatrului pentru copii si tineret "Mihai Popescu" cunoscut si ca Teatrul "Off stage" .

Din consiliu au facut parte:

Victor Scoradet este critic teatral si traducator
Victor Ioan Frunza este director de scena
Radu Dinulescu (prezent si el la lucrarile consiliului) este regizor si director al teatrului de marionete din arad.
Gabi Apostol-Conf.univ.Dr. , actor ;
Stefan Stefanescu - actor ;
Mircea Silaghi - actor .

Iata cateva fotografii:











Cateva cuvinte despre teatru:

"Teatrul Municipal pentru copii şi tineret "Mihai Popescu" Târgovişte, a fost înfiinţat la 01.01.2007, din necesitatea unor programe destinate special copiilor si tinerilor, continuând o mişcare teatrală începută cu mulţi ani în urmă.Spectacolele, programele educaţionale si culturale interactive, ocazionate de evenimente tradiţionale sunt actiuni pe care Teatrul Municipal pentru copii şi tineret Mihai Popescu le propune publicului său prin programul managerial fixat odata cu crearea acestei instituţii. Teatrul "Mihai Popescu" isi propune să apropie, pe cat posibil, copiii şi tinerii, de literatura românească şi universală, de marile valori culturale universale, printr-o politică repertorială pliata nevoilor - formele de manifestare fiind spectacolele de teatru de papuşi, teatru lectură, animaţie stradală etc. Instituţia este infiinţată de Consiliul Local, la propunerea unui grup de consilieri, oameni de cultură, cadre didactice, care au simţit necesitatea acestei instituţii ca o formă oficială prin care se pot contracara formele culturale îndoielnice apărute tot mai des în mediul social şi educaţional în principal în licee, şcoli, grădiniţe. Ex: spectacole itinerante de circ, iluzionism, inghiţitori de sabii şi cuţite etc.Acest teatru işi doreşte să adune în rândurile sale, artiştii profesionişti locali, încercând să ofere comunităţii şansa de a-şi cunoaşte, susţine şi promova propriile valori.În ultimii ani, manifestările oferite de Consiliul Local şi Primarie, tîrgoviştenilor au adunat în parcuri, săli de spectacole, grădini publice zeci de mii de copii şi tineri care s-au bucurat alături de familiile lor la spectacolele prilejuite de Zilele oraşului, Sărbătorile de iarnă, Sărbătorile Pascale, Ziua de 1 Iunie s.a.Acestea şi multe altele, sunt motive temeinice care au stat la baza deciziei înfiinţării Teatrului Municipal pentru copiii şi tineret "Mihai Popescu"- prima Instituţie europeană ce-i reprezintă pe copiii şi tinerii Târgovişteni în contextul valorilor cultural-Europene. " [sursa http://www.port.ro/]

Adresa de contact a teatrului:

130016 Târgovişte, Calea Domnească nr. 208
Tel.: 0245 210879
Fax: 0245 210879
Web: http://www.teatrulmihaipopescu.ro/
E-mail: tmp_tgv@yahoo.com

2 comentarii:

victor ioan frunza spunea...

Draga domnule Berechet Claudiu, te rog sa faci urgent cateva corecturi, fiindca textul despre consiliul artistic, contine niste erori MAAAARI, cat casa care adaposteste teatrul. asadar:
Victor Scoradet este critic teatral si traducator
Victor Ioan Frunza este director de scena
Radu Dinulescu (prezent si el la lucrarile consiliului) este regizor si director al teatrului de marionete din arad.
Te rog sa faci aceste corecturi si pe viitor INCEARCA SA VERIFICI INFORMATIILE pe care le publici pe site, fiindca altfel, legea 8 / 1996 - la faci referire in coperta site-ului - se poate intoarce impotriva dumitale. VICTOR IOAN FRUNZA

Claudiu Berechet spunea...

Draga domnule Victor Ioan Frunza,acele date mi-au fost furnizate de catre domnul director al teatrului Mihai Popescu , Dan Topa.Scopul postarii mele nu a vrut sa fie un articol de presa ci doar niste fotografii,realizate in cadrul unei discutii.Mi-a fost cerut doar sa realziez niste fotografii ce urmau a servi ca imagini de presa , pe care teatrul urma sa le furnizeze diferitelor publicatii judetene si municipale.

Cat despre greseli,daca au creat o imagine gresita teatrului,cat si persoanelor in cauza,imi cer scuzele de rigoare,urmand sa fac modificarile indicate de dvs. .
P.S. Astept data viitoare comentarii referitoare la fotografii.

P.P.S. Dupa alte comentarii legate tot de textele de pe blog ce insotesc anumite fotografii,de la evenimente publice,am decis ca fografiile sa nu mai fie urmate de NICI un text,decat daca este legat de detalii tehnice etc.

About Me

Fotografia mea
Claudiu Berechet
Targoviste, Dambovita, Romania
Tin minte ca era vara,aveam cam sase ani,si am plecat cu ai mei la Castelul Bran(intre timp primisem cadou de la nasa mea un aparat foto chinezesc,de unica folosinta).Tata mi-a cumparat un film si am fotografiat intr-o veselie castelul.Cele 36 de pozitii s-au dus imediat.Am developat filmul si am fost foarte incantat.Erau primele fotografii facute de mine.Apoi a urmat o perioada de pauza,de vreo 4-5 ani,dupa care am redescoperit Zenitul.I-am pus film si am ... Citeste restul aici : http://www.adevarul.ro/locale/targoviste/Claudiu_Berechet-a_castigat_-Festivalul_National_de_Arte_pentru_Liceeni_-_LicArt_0_197380296.html
Vizualizați profilul meu complet

copyright

Toate imaginile din aceasta pagina sunt proprietatea lui Berechet Claudiu-Mihai.Este interzisa copierea, modificarea, republicarea sau utilizarea acestora in orice alt mod fara acordul expres al proprietarului. Incalcarea dreptului de autor se pedepseste conform legii nr. 8/1996.

contact

e-mail: berechet.claudiu@gmail.com
Yahoo id: clauditzu06


Followers

pageviews